+420 725 825 727 vitamares@seznam.cz
Vyberte stránku
Umělec dal slavným logům úžasnou neonovou podobu

Není žádným tajemstvím, že milujeme dobře navržená loga, a tyto úžasné přepracované návrhy nejsou výjimkou. Tato nejznámější světová loga s chromovým efektem jsou taková, jaká jste ještě neviděli.

Externí grafik
Externí grafik

Jeden umělec přepracoval loga řady slavných značek, od Applu přes Nasu a McDonald’s až po Twitter. Návrhy se dočkaly velmi moderní chromové úpravy, která původní loga proměnila v elegantní 3D design. Nová loga nyní hýří řadou psychedelických barev, takže jsou neuvěřitelně poutavá a zábavná.

Projekt začal jako výzva pro umělce Martina Naumanna, aby přepracoval 36 slavných log, ale díky popularitě návrhů na internetu se rozrostl na projekt 100 log. Naumann na své stránce projektu na portálu Behance uvedl: „Snažil jsem se vytvořit vlastní interpretaci jednotlivých logotypů – inspiroval jsem se, ale většinou jsem se odchýlil od směrnic značky.“

Autor dále popisuje styl redesignu jako „přepálenou formu neumorfismu, která se vyznačuje holografickými chromovými texturami“. Pokud vás zajímá, co je to neumorfismus, podívejte se na náš článek.

Naumann má na Instagramu přes 20 tisíc sledujících, vybudoval si širokou fanouškovskou základnu a jeho příspěvky se těší velkému množství komentářů. Jeden z uživatelů okomentoval příspěvek redesignu F1 na Instagramu slovy: „Miluju ten holografický pocit!“ a další okomentoval Naumannův redesign v Adobe slovy: „Kámo, já jsem si ujížděl na tvém umění a líbí se mi to!“.

Na Twitteru se jeden z uživatelů zeptal: „Jak to, že je chci olíznout?“ A i když nemáme chuť si kousnout, rozhodně si myslíme, že tyto úpravy jsou super. Barevné provedení a chromový efekt jsou neuvěřitelně uspokojivé. Možná by velké značky měly změnit svá loga na tyto designy místo tohoto povedeného rebrandingu TikTokker, který obletěl web.